Formalności pogrzebowe

ludzie organizujący pogrzeb

Śmierć bliskiej osoby to bardzo trudny moment, dlatego warto sięgnąć po wsparcie w zakresie załatwienia wszelkich formalności pogrzebowych. Nasi pracownicy kompleksowo poprowadzą organizację ceremonii. Posiadamy ponad 15-letnie doświadczenie, dlatego mogą być Państwo spokojni, że pochówek odbędzie się zgodnie z indywidualnymi preferencjami, a wszystkie aspekty logistyczne i formalne będą dopracowane przez naszych specjalistów.

 

Jak przebiega organizacja pogrzebu?

Zaczynając organizację pogrzebu należy uzyskać kartę zgonu, która wydawana jest nieodpłatnie przez lekarza w szpitalu lub podczas wizyty pogotowia ratunkowego. Jest to niezbędne do tego, by nasi pracownicy mogli rozpocząć proces pochówku i przewieźć ciało zmarłego do chłodni znajdującej się w naszym zakładzie. Następnie nasi klienci muszą dostarczyć nam akt zgonu, który wystawiany jest na podstawie karty zgonu w Urzędzie Stanu Cywilnego. To właśnie w tym momencie będziemy mogli rozpocząć przeprowadzanie wszelkich czynności związanych z ceremonią pochówku. Organizujemy również ceremonie świeckie.

Załatwiamy wszelkie procedury urzędowe oraz formalności związane z ZUS-em i KRUS-em. Ponadto pomożemy Państwu uzyskać zasiłek pogrzebowy i ustalimy szczegóły cmentarne oraz kościelne, takie jak miejsce i data pochówku. Wedle uznania klientów przygotujemy ciało zmarłego do pożegnania z rodziną, pogrzebu, a także kremacji. W dniu ceremonii pogrzebowej zadbamy o wszelką logistykę oraz wesprzemy Państwa w tej trudnej chwili.